hej

UHH vilken ångest jag fick. Men det fina med idag är att jag och Johannes har varit tillsammans i två månader idag. 
Har liksom livskris. Vad ska jag göra imorgon? Jag har inga pengar, så kan typ inte gå och fika, har ingen att träffa och alla de jag känner (vet inte om man kan kalla de vänner) har jobb eller är någonannanstans. De har liv, helt enkelt. Och jag, jag bara är. Tar upp onödig plats och har en perfekt lägenhet som någonannan likagärna kunde ha. Men jag gillar den, så jag vill liksom inte byta den fast jag vill ha lite större. 
Men jag känner mig ändå liksom, ivägen. Och ingen kan ändra på det, förutom när jag är med honom och när han föreslår att träffa mig, jag vill liksom inte vara för klängig och på även fast jag vill ringa honom nunununnunuuu. Och prata hela natten. Eller åka dit, för det känns så ttruggt där. Och hej, här kommer tårarna. 
Jag har sån jävla viktångest, har verkligen blivit tjock. Jag kanske ska hänga på gymmet imorgon. JA. det ska jag! Nu ska jag äntligen bli smal. Ska leva på sallader, smoothies och äta mycket MYCKET mindre portioner. Och helst hoppa över lunchen, den är ändå så onödig. 
Det kommer gå bra. Då kanske jag kan vara okejnöjd med min kropp tills vi åker till usa i höst? Ja, kanske. Hoppas. 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (hemlig)

Blogg:



Trackback
bloglovin Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic