Kanelbullsbakning


Skitstora och Svingoda.

Framtiden






Popaganda

Fredag:

Chill med Serenades, som vi förövrigt såg i torsdags också, fast då akustiskt och med signering.

Lördag:


Those Dancing Days.


Säkert! Annika ställde sig på en stol för att vi kortisar skulle få se lite mer än bakhuvuden.


Och så avslutades festivalen på bästa sätt. Snyggaste Lykke Li.
Ska försöka övertala min syster om att se henne med mig när vi är i London.


Och här är lunchen jag och mamma delade på efter att vi varit på Lars Wallins utställning på Waldemars Udde på förmiddagen.

Skitbra helg.

Flying through space


Vi bergsklättrade för några kvällar sedan, och såhär vackert var det på toppen!

... eller inte. Vi vandrade däremot upp till toppen på hammarbybacken, och med lite redigering ser man de dolda bergen istället för staden. Det var iallafall väldigt fint när vi var där och filmade igår.






Och när man fryser ihjäl får man pussar så man överlever.
Nu ska jag till candyland och köpa godis. god natt.

I'm Paris Blue

Enligt metro är det lätt för ungdomar att skaffa jobb nu om dagarna, men varför är det då så jävla svårt?
Absolut ingenting går bra.


Om jag var snygg skulle jag bli modell eller jobba på AA. SÅ Simpelt.
kom hit hösten.

iPod till salu!!


Säljer min felfria iPod Touch, 32 GB på blocket, klicka här eller därborta eller på bilden!

Silverhår



Bilderna är inte rättvisa med verkligheten, fast den understa är nog mest likt.
Idag är verkligen en såndär typisk söndag, jag känner mig värdelös och har en lista för sådana tillfällen:
Dystra utsikter

Rum









Såhär ser det ut i mitt (och gabbes) rum, böcker och kamerasaker i bokhyllan, katt på sängen, gitarr- och baspedaler på golvet och målarprylar på skrivbordet.

Kläder


Mamma har nog rätt, det är för lite färg i min garderob.

Guard Guards



Imorgon spelar mitt band på lilla scenen på Ung08 i kungsträdgården. Kom dit och skrik så får vi spela på stora, hurra!

Stranger By The Day


Har precis ätit Pasta med Tomatsås!


Alice hälsade på!


Dog lite för det var så gott. Det här och Sushi är bästa maten.


Fick en ritbok i form av ett franskt pass av lina, så himla fint och bra!<3


Kaffe och Cigg på balkongen.


Don't watch me dancing








källor: lilinnea

Det är bara du som ler, det måste vara något fel på er

rbA25t on Make A Gif, Animated Gifs

Önskar att jag bara drömde, att det var en vanlig söndag


Igår var det onsdag och jag begav mig till Nada med de här fina vännerna. Efter en timme promenerade vi till Baba Sonic där det var indiekväll som varje onsdag, och jag hade inte varit där sedan i vintras.
Nu ska jag och Lina till Gullmarsplan och köpa Sushi. Gott.
Hejdå.

Söndagsmiddag


Igår lagade vi panerad kyckling med couscous och grönsaker.


Grönsakerna väntar på att ångkokas.


Vi hade citron och vitlök i medelhavsyoghurt och oliver till.


Ångkokt couscous med grönsaker.


Det var SÅ gott, prova det!


Efteråt ville katterna gosa och titta på film med oss. Supermysig kväll.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic