Genom en skog,


För några dagar sedan hoppade jag och Gabbe på en random buss mot norrtälje och hoppade av på ett ställe som såg fint ut. Vi gick genom ett villaområde och genom en skog för att hitta en förtjusande åker! Där tog vi bilder och filmade.
Kläder: Byxdress - H&M / Ryggsäck - Weekday Vintage

fynd!


Det är galen rea överallt, så jag träffade min tjusiga syster och kollade runt och tog en fika.
Hittade iallafall ett par skor för en hundring istället för fyra hundringar, en byxdress, byxor och annat behövligt.

höstigt mitt i sommarn


Eftersom att min kamera och dator inte vill samarbeta och jag kan visa bilderna jag har tagit får jag visa sjalhalsdukssaken jag fyndade för två tior på weekday vintage. Galen rea, kika in där!

Tävling

Jag är med och tävlar om de snygga glasögona på bilden, klicka på någon av bilderna för att komma till tävlingen!



Knappar

Gjorde om bloglovin symbolen och satte dit en spotify-knapp. Om man klickar på den kommer man till en spellista! (byter ut listan lite då och då)
ifall någon undrade.

Sommar!









Jag och Gabriel mötte upp alla de där på Sommar! förra fredagen och hade roligt.
Min kamerasladd har varit borta i ungefär en vecka, men nu är den återfunnen!

The View


Här är utsikten från sovrummet, så himla fint.
Fast vi har inga gardiner än så solen skiner in supertidigt på morgonen och steker oss.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic