Replokalen


Lite såhär ser det ut i replokalen. Det finns lite allt möjligt där, som en oöppnad öl, en sovsäck, tre trumset, en cykel och lite annat. Igår spelade vi in lite musik, men vi blev ungefär halvklara bara.

Ett litet åskmoln söker sin identitet

JVdQB4 on Make A Gif, Animated Gifs

Äntligen är min garderob inte lika svart och dyster längre, så då kanske jag kan sluta vara så nere hela tiden också. Eller ja, det beror ju inte på kläderna, men ändå.
Fick iallafall denna fina skjortan av finaste Gabriel häromdagen då han bestämde sig för att han ville köpa lite nya kläder till mig. Fick även en blå tröja och ett vitt linne med fin krage.

Ikväll har jag repat med Gabe och Pauline och vi har lite nya låtar på g, Imorgon ska jag på jobbintervju. Heja mig
God Natt.

Lova mig att tala i bilder, aldrig i ord




Är hemkommen med starka huvudvärkstabletter och firar det med en chokladboll och kiwismoothie.

Fascination Street


Ska faktiskt gå till bussen nu för att åka till vårdcentralen och förhoppningsvis få lite tabletter som tar bort/lindrar huvudvärken. Såhär ser jag ut! Pojkväns skjorta, band runt halsen och väska från Rokit i London. Ska såklart byta klackarna mot något bekvämare som mina kängor.

instagr.am


Lite nya bilder från min instagram.
Jag och Gabriel såg Franska Nerver på Victoria i söndags, den var väldigt gullig, men jag har haft huvudvärk sedan dess ungefär så jag ska försöka ta mig till vårdcentralen imorgon.

Sådärja!

Breddade bloggen så att jag kan ha större bilder. Vad tycker ni? Testar med en bild här.



Tvångstankar


Lite bilder från de senaste dagarna. Har repat, lyssnat på Bob Hund och derast texter, kent och pratat om tvångstankar i hans mormors lägenhet och druckit kaffe sent på natten.

I can't pay my rent, but I'm fucking gorgeous!


Rehersal


Lyssnar på Parken och känner att jag saknar popaganda 2009 litegrann.
Ska alldeles snart gå ner till bussen för att åka till telefonplan och repa med Gabbe och Pauline, men först lämna tillbaka en skjorta jag köpte på H&M häromdagen. Knäppningen gick inte ända upp till halsen, såg jag nyss.
Ska sova hos Gabbes mormor ikväll så vi får höras imorgon, ska iallafall ta lite kort i repan så kan ni få se hur nya lokalen ser ut!

Sam Haskins





Igår hittade jag en bok som heter Five Girls fylld med fotografier av Sam Haskins. Det är helt enkelt en massa häpnandsväckande bilder på fem vackra flickor, och här är några få jag kunde hitta på Gill. Den tredje är en av mina favorit fotografier, som också är omslaget till Last Shadow Puppets skiva, The Age of the Understatement, och den andra är omslaget till deras singel, Standing Next To Me.
Om ni har chansen tycker jag ni ska försöka bläddra i den här boken.

511

Förra Fredagen kom jag ju hem från London, men då hann jag och Gabbe inte göra så mycket mer än att gosa. Så i Lördags besökte vi Moderna Museet och hann fota superlite innan batteriet på hans kamera dog. Här är iallafall några bilder!

Sidebar

Uppdaterade min Sidebar litegranna, om man scrollar ner en bit ser man fyra stycken bilder som alla innehåller länkar.
Klickar man på den översta kommer man till alla mina instagram bilder. Den andra omdirigerar dig till mitt band på Spotify, den tredje till min tumblr och den fjärde bilden till en spellista jag gjort bara.

Dip Dyed My Hair



Man ser nästan inte att mina hårtoppar är lila, färgade de igår men får nog lägga in lite mera färg sen. Kanske kan visa hur jag går tillväga då. På min tumblr finns iallafall en ganska bra bild!
Ganska snart ska jag och Gabriel åka in till stan, jag måste verkligen köpa lite färgglada linnen!
Lyssna på det här albumet tills nästa gång vi hörs.

Interview



Såhär ser jag ut, linne från UO, shorts från Topshop och glitterskärpet från Primark.
Ska iväg på Arbetsintervju nu i Nacka, hoppas verkligen att jag får det här jobbet också. Wish me luck!
xx

Copycat /Copygram



Tänkte bara säga att om man inte har en iPhone men vill kika på min Instagram ändå, så kan man göra det genom att klicka här.

Lite Nytt


img1: Kängor från Dr. Martens, ca. 1000kr i Covent Garden, Creepers, ca. 700kr. i Camden Town.
img2: Väska från Rokit, också i Covent Garden, för ca. 280 kr.
img3: Aussie Shampoo, Balsam, Inpackning. Någonstans på Oxford Street där det var "buy one get one"-deal, så två för ca. 42kr.
img4: Halsband, Urban Outfitters ca. 140kr, Ear Cuffs från Topshop och den lilla burken från en butik i China Town för kanske en tjuga.
img5: Stumpor från Primark för också runt 20 kronor.

Marlborough Street

Andra dagen i London började med en tripp till Beyond Retro, som hade mycket finare utbud där än här i Stockholm.
Hittade jordens finaste fuskpälsjacka där inne, men skulle aldrig fått plats med den i resväskan hem så den fick stanna kvar där...

Vi gick in på en tvärgata till Oxford Street och åt lunch på Yo! Sushi, där allt åker runt på band och man får plocka vad man vill ha. Superbra ju!

Mot kvällen köpte vi en belgisk våffla med hallonsylt och grädde. Så god!

Visar lite vad jag köpt imorgon. London var så himla bra. Vill, nej, ska bo där inom fyra år när jag har pluggat klart!

Creepers


Igår hittade jag äntligen ett par creepers för ca. 600 kronor på Camden Market och ett par Dr. Martens för ungefär 500 kronor mindre än i Stockholm. Hur bra som helst!
Nu ska vi bege oss till topshop och sedan iväg till Lomography butiken.
Adieu!

London

Två bilder från London igår. Får inte internet att fungera på hotellet så just nu sitter jag på ett Starbucks som låg runt hörnet och dricker kaffe medans vi snor lite av deras trådlösa.
Imorgon har vi planerat att äta frukost på ett fik i Neal's Yard och sedan bege oss till Camden Market och Notting Hill.
Nu ska vi försöka hitta ett museum eller liknande att gå på, och så måste jag nog köpa en ny datorladdare eftersom jag glömde min hemma.. Vi får höras sen!

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic