People get crushed like biscuit crumbs


Imorse när jag gick upp var jag ganska nervös inför en jobbintervju jag var på, så jag åt såhär mycket till frukost.
Ni kan väl hoppas lite med mig att jag får det här jobbet, för det skulle vara så himla kul.


Jag åkte iallafall hem efteråt och bytte om och sedan träffade jag fina Gabriel på lunch. Har på mig en tröja från weekday och en halsuk från Monki. Cykelbyxorna är avklippta leggings från cubus.


Här ser man en sorts mic. Gabbe köpte den och en Canon EOS 550D idag, vill också!!


En timme senare var lunchen slut och Gabriel åkte tillbaka till jobbet så jag gick runt och kikade på kläder.


Fann en sånhär tjusig sak att ha över öronen. vill ha!
Iallafall så var det ungefär det jag gjorde innan jag träffade Gabbe igen och åt kardemummagifflar i Björns Trädgård, som var alldeles för söta, och så fick kameran stanna hemma när vi repade.

mitt band på spotify!

bloglovin


Kommentarer
Lina

det där var väl inte mycket frukost? xD



fina bilder anyhow ! :3

2011-09-15 @ 16:09:50
URL: http://iamelsy.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (hemlig)

Blogg:



Trackback
bloglovin Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic