Måndag


Igår träffade jag Gabbe för en lunch. Han köpte en ny polaroidkamera och jag upptäckte att det finns en polaroid-baksida till min Diana!! Hur bra är inte det, lomo + polaroid = bästa.


Vi tittade runt på Topshop.


Och jag provade snyggaste outfiten ever ungefär. Hoppas det finns kvar när jag är i London!


Efter några timmar mötte jag upp med Malin för en fika. Hon skulle egentligen plugga men vi skrattade mest.


Syster!


Vi åt godaste blåbärspajen.


Jag köpte hårfärg på Åhléns och fyndade en väst som ska fixas till lite på Statsmissionen.


Sedan åt vi middag tillsammans med Gabriel.


Och när vi vinkat av Malin gick jag och Gabriel på bio och såg Midnatt i Paris. Den var så fin.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (hemlig)

Blogg:



Trackback
bloglovin Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic