I Tisdags


i tisdags hängde jag och gabbe på weekday.


Gabriel provade kläder och jag tog kort, vill så gärna ha en ny kamera. Min börjar bli lite gammalmodig såhär efter 5 års slitage.


Sedan promenerade vi till hattbaren och provade miljarder hattar.


Efter kläd- och hattprovningen blev jag bjuden på bio, helt plötsligt!


När den var slut spatserade vi vidare till Gamla Stan.


VI satte oss, inte här men det var så fint med växterna, och tog en cider och det var kallt men fint ändå.


<3


Och så jag. Man ser mindre ofta mitt ansikte i bloggen har jag märkt. Ändring på det!

Det var iallafall en fin tisdag.

bloglovin


Kommentarer
Linnea

Vad ska du med en ny kamera till? Det blir ju fett bra bilder! Min kan inte fota i mörkret:( eller det blir fult.

2011-09-11 @ 15:42:34
URL: http://Fuckyeahturnyourback.tumblr.com



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (hemlig)

Blogg:



Trackback
bloglovin Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic