Linus Spacehead

sNOM9k on Make A Gif, Animated Gifs

Hello Hello!
Igår hade jag mitt första kvällspass på Postkodlotteriet, vilket faktiskt var väldigt roligt eftersom att de flesta jag ringde var trevliga och glada och de som jobbar där är i min ålder ungefär och himla vänliga de med! Längtar nästan till imorgon då jag får sätta mig och sälja mera lotter.
Längtar däremot inte till donken. Ska stå på pommes fritesen hela veckan två timmar varje dag och det är så himla segt och tråkigt. Nästa vecka får jag lära mig kassa. Är inte så pepp faktiskt...
Måste börja äta mer sallad och mindre sötsaker.
kaffeeee

puss

(btw så fick jag en canon eos 600D av pappa i födelsedagspresent i söndags. hur bäst!)
(och en superfin liten burk av gabbe)

 


Kommentarer
linnea

två timmar går ju snabbt iallafall! Jag jobbar 9 timmar idag..wöö.

2011-12-10 @ 12:07:54
URL: http://fuckyeahturnyourback.tumblr.com



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (hemlig)

Blogg:



Trackback
bloglovin Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic