Nyfärgat Hår


Fick nyss hjälp av Malin att färga mitt hår, så nu är utväxten ungefär borta. Växlade prengar idag också, så nu har jag en hel massa pund istället. Känns bra.
Något som däremot inte känns bra är att jag blev påsprungen av en tioåring när jag precis var i steget ut från bussen i Sickla i förrgår, och hade då ena foten i marken och andra på trappsteget i bussen, så jag landar på marken med honom halvt över mig. Blir lite förvirrad och han springer vidare, ställer mig upp och faller halvt tillbaka till marken med skrapsår och blåmärken på båda benen och en bultande huvudvärk och pulserande käke. Haltade sedan iväg för att lämna ut cvn, yr och chockad.

God Natt.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (hemlig)

Blogg:



Trackback
bloglovin Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic