Everyday Is Like Sunday

Du heter: Linnea Maria Lundin
Smeknamn: Det är bara gabbe som kallar mig tusse. alla andra säger linnea.
Låt som när du är ledsen sörjer till: Olika.
Beroende av: Pussar.
Vad tror folk om dig: Jag vet faktiskt inte. Vad tror ni om mig?
Vad får du oftast komplimanger för: Mina ögon tror jag. Eller mitt hår.
Hur imponerar man på dig: Genom att kunna något jag är dålig på.
Brukar du skratta för dig själv: Ibland, hihi
Äger du några converse: har fyra par. eller, tre, slängde ett par nyligen. eller, pappa slängde...
Brukar du bli för full: Ibland. senast igår.
Är du allergisk mot något: Nixpix
Hur svarar du i mobilen: Beror på vem som ringer, annars; Hallå? eller: Hej det är Linnea
Antal timmar sömn inatt: Nio. Tror jag.
Brukar du komma i tid: Oftast. Blir väldigt stressad om jag är sen.
När mår du bra: När jag har en bra dag, eller lyckas med något väldigt svårt. Eller när jag känner mig okejnöjd med mig själv.
När blev du fotad senast: imorse, av gabbe.
Hur känner du dig nu: Trött, seg, känns som söndag.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart...
Vad tycker du om fötter: De är väl bra, antar jag. Andra tycker de är söta/gulliga för de är så små haha
Vad saknar du: Mamma.
Hade du en bra kväll igår: Såklart. Jag och Lina gjorde Mojitos med André och Gabbe, och sen badade vi i söderbysjön med daniel. Så ja, det var väldigt roligt.


Hallonsoda drinkar med rödvin, från lillys nittonårsfest i vintras.

Favoritdryck på morgonen: Juice, Oboy, Kaffe
När brukar du oftast gå och lägga dig: Nu de senaste nätterna har det blivit mellan 03-05 på morgonen. hehe annars runt 01.
Är du blyg: extremt.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det gör jag nog.
Har du spytt offentligt: Japp.
Är du nöjd med ditt liv: Relativt. Finns väl såklart saker jag ångrar jag inte gjorde.
Är du bortskämd: vissa tycker det, andra inte. Men jag frågar bara om pengar om jag har absolut noll kronor och behöver mat.
Vad gör du imorgon: Det vet jag inte, men snart ska vi på loppis!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: eh . lady gaga kanske ?
Vad längtar du till: Tills jag får ett jobb...
Har du bra vänner och äkta vänskap: de bästa.
Hur gammal är du: 18. och ett halvt!
Gröna eller röda äpplen: Röda tror jag. Fast en supervarm sommardag är det gott med gröna. eller nektariner.
Vilken tid gick du upp idag: kvart över ett, åt frukost på balkongen, sen la vi oss och kollade på friends. och nu sitter jag här.
Har du sovit i din egen säng inatt: Nä, Jag och Gabbe lånar linas säng för tillfället.
Har du strumpor på dig nu: Nej!!
Är det okej att gråta: Självklart! Jag gråter hela tiden. Nästan.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Verkligen inte.
Har du piercing: Nej, så cool är jag inte...
Vill du gifta dig: Det är inte ett måste just nu..
Vill du ha barn: Om minst tio år.
Solar du ofta: Nej, det är så tråkigt.
Är du bra på att laga mat: Jag tycker nog jag är ganska bra. Speciellt på tomatsås.
Är du flygrädd: Ja.
Är du musikalisk: Nja. Jag kan hålla takten och så, men inte sjunga och spela bas eller gitarr samtidigt.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller saft!
Vilken är din favoritglass: Chocolate Macademia (B&Js) och GB Gräddglass Choklad.
Tror du på ett liv efter döden? Åh jag vet inte, men jag hoppas.
Tycker du om sushi? Älskar!


Sushi på St. Paulsgatan. Prova den.

Vad äter du helst när du ser på film: Choklad.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvälls.
Vilken ögonfärg har du: Gröna. eller typ, melerade.
Biter du på naglarna: Nej, urs.

Kommentarer
Lina

du är bäst! <3

2011-07-23 @ 16:47:15
URL: http://soldierspoem.blogg.se/
hanna

åh, min familj har lägenhet precis ovanför det sushistället, så brukar äta där ganska ofta. väldigt gott!!

2011-07-23 @ 16:53:04
URL: http://touslesjours.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (hemlig)

Blogg:



Trackback
bloglovin Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic